ID: 3444
Medewerker Klantenservice Zilveren Kruis
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken op de afdeling Geld, het financiële contactcenter van Zilveren Kruis en onderdeel van de Klantenservice. Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft.
Functieomschrijving
Heb je affiniteit met financiën, ben je communicatief vaardig en heb je telefonische ervaring in een klantcontactfunctie? Dan zijn we op zoek naar jou!Voor het Zilveren Kruis zijn we per direct op zoek naar klantenservice medewerkers die ons team komen versterken. Als klantenservice medewerker ga jij je onder andere bezig houden met onderstaande taken. - Zelfstandig voeren van binnenkomende financiële gesprekken met verzekerden. - Telefonisch oplossen van problemen en klachten van klanten. - Actief meedenken met de klant. - Je wordt gezien als het visitekaartje van het bedrijf. Je bent continu bezig om de klantvraag van de goed te achterhalen en deze vraag boven verwachting te beantwoorden.
Functie-eisen
- Je bent tussen de 32 uur per week beschikbaar (24-36 is bespreekbaar), verdeeld over 5 werkdagen - Je hebt een afgeronde opleiding op MBO+/ HBO-niveau. - Je hebt een groot empathisch vermogen en kan goed omgaan met verschillende emoties. - Je hebt telefonische werkervaring in een klantcontactfunctie (callcenteromgeving). - Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. - Je bent analytisch sterk en je schakelt makkelijk tussen verschillende computersystemen. - Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. - Kennis van SAP (financieel systeem) is een pré. Uiteraard krijg je vooraf een uitgebreide opleiding in groepsverband en je volgt telefoontrainingen. In deze leuke en zelfstandige baan krijg je alle mogelijkheid om je talenten te ontwikkelen.Werkuren worden op dit moment ingedeeld tussen 8.00 en 18.00 uur. We willen binnenkort voor deze calls ook in de avonden en weekenden voor klanten bereikbaar zijn. Dan zullen diensten tot 21:00 en op zaterdag ook voorkomen.
Je komt te werken op de afdeling Geld, het financiële contactcenter van Zilveren Kruis en onderdeel van de Klantenservice. Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft.
Functieomschrijving
Heb je affiniteit met financiën, ben je communicatief vaardig en heb je telefonische ervaring in een klantcontactfunctie? Dan zijn we op zoek naar jou!Voor het Zilveren Kruis zijn we per direct op zoek naar klantenservice medewerkers die ons team komen versterken. Als klantenservice medewerker ga jij je onder andere bezig houden met onderstaande taken. - Zelfstandig voeren van binnenkomende financiële gesprekken met verzekerden. - Telefonisch oplossen van problemen en klachten van klanten. - Actief meedenken met de klant. - Je wordt gezien als het visitekaartje van het bedrijf. Je bent continu bezig om de klantvraag van de goed te achterhalen en deze vraag boven verwachting te beantwoorden.
Functie-eisen
- Je bent tussen de 32 uur per week beschikbaar (24-36 is bespreekbaar), verdeeld over 5 werkdagen - Je hebt een afgeronde opleiding op MBO+/ HBO-niveau. - Je hebt een groot empathisch vermogen en kan goed omgaan met verschillende emoties. - Je hebt telefonische werkervaring in een klantcontactfunctie (callcenteromgeving). - Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. - Je bent analytisch sterk en je schakelt makkelijk tussen verschillende computersystemen. - Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. - Kennis van SAP (financieel systeem) is een pré. Uiteraard krijg je vooraf een uitgebreide opleiding in groepsverband en je volgt telefoontrainingen. In deze leuke en zelfstandige baan krijg je alle mogelijkheid om je talenten te ontwikkelen.Werkuren worden op dit moment ingedeeld tussen 8.00 en 18.00 uur. We willen binnenkort voor deze calls ook in de avonden en weekenden voor klanten bereikbaar zijn. Dan zullen diensten tot 21:00 en op zaterdag ook voorkomen.