ID: 3455
Advertentie ID: #3455 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer service medewerker Venlo
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Wij zijn per direct op zoek naar een Customer Service Medewerker Logistiek, omgeving Venlo! Je fungeert als schakel tussen de klant en de operatie. Je bent er om de klant te vertegenwoordigen en te voorzien van de juiste antwoorden en oplossingen. Door middel van performance-metingen breng je structurele verbeteringen aan in de huidige processen. Je werkt volgens het klantprincipe. Taken die hierbij horen zijn: · Melden en registreren van onregelmatigheden naar de opdrachtgevers volgens de geldende afspraken en procedures · Financieel maken van verstoringen veroorzaakt door de klant · Proactief monitoren van de gemaakte afspraken in het belang van de klant · Het melden en verwerken van schades volgens de procedures · Het genereren, aanpassen en presenteren van performance-metingen volgens afspraak met de opdrachtgevers · Feeling houden met nieuwe ontwikkelingen bij de opdrachtgevers en dit intern verwerken · Het opstellen en verwerken van KPI'S
Functie-eisen
Je bent in het bezit van een MBO niveau 4 diploma Je hebt ervaring in een soortgelijk functie in de logistieke branche Je werkt graag in teamverband Je bent communicatief vaardig Je spreekt de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1568867
Wij zijn per direct op zoek naar een Customer Service Medewerker Logistiek, omgeving Venlo! Je fungeert als schakel tussen de klant en de operatie. Je bent er om de klant te vertegenwoordigen en te voorzien van de juiste antwoorden en oplossingen. Door middel van performance-metingen breng je structurele verbeteringen aan in de huidige processen. Je werkt volgens het klantprincipe. Taken die hierbij horen zijn: · Melden en registreren van onregelmatigheden naar de opdrachtgevers volgens de geldende afspraken en procedures · Financieel maken van verstoringen veroorzaakt door de klant · Proactief monitoren van de gemaakte afspraken in het belang van de klant · Het melden en verwerken van schades volgens de procedures · Het genereren, aanpassen en presenteren van performance-metingen volgens afspraak met de opdrachtgevers · Feeling houden met nieuwe ontwikkelingen bij de opdrachtgevers en dit intern verwerken · Het opstellen en verwerken van KPI'S
Functie-eisen
Je bent in het bezit van een MBO niveau 4 diploma Je hebt ervaring in een soortgelijk functie in de logistieke branche Je werkt graag in teamverband Je bent communicatief vaardig Je spreekt de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1568867